• 25-06-2010, 15:35:03
    #19
    Ticarisohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kaldı ama arkadaş cvp vermeye bile gönüllü değil sanırım -trader vermiyorum ama hayrını görürmü bilemiyorum.


    Bende kalan ürünü hemenal ile sattın sen ne kadar düzgünsün dostum. Adam sahtekar diyorsunda senin yaptıgın da pek farklı değildi. Unutmamalısın aynı konudasın çünkü.

    Sonra çıkıp burda milletin huzunu alt üst ediyorsunuz vah dolandırdım ah dolandırıldım..

    O adam düzgün olsa zaten bende kalan fakat vermediğin bir ürüne hemenal teklifi yapmazdı.

    Sende düzgün işini adam gibi, hakkıyla yapan bir ticaretçi olsaydın derdinki; - Yok hocam ben bu arttırımı 1 tl den baslattım Ticarisohbet ten sonra 24 - 48 saat kimseden teklif gelmedi bu şartlarda onun helalliğini almadan sana satamam. Derdin

    Sonrada buraya çıkıp birbirinize sahtekar ******** diyorsunuz yazıklar olsun size ve insanlıgınızada
  • 25-06-2010, 16:08:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    IncLudE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada boş boş konuşacağına ödeme yaptığın dekontu göster madem bu kadar şerefli adamsın ve madem ben seni dolandırdım göster dekontu moderetör arkadaşlar işlem yapsınlar. + itrader veriyorsun tamam eschatını kesin alacam sende itrader ver diyorsun sana güveniyorum hala ödemeyi yapacaksın bide bana msj çekiyorsun senin r10 dan ticaretini kapatacağım diye sen kimi tehdit ediyorsun arkadaşım önce kendi itraderine bak yok r10 moderatör arkadaşım varmışda şuymuşda buymuşda banane ?

    Dekontu göster moderatör arkadaşlara bakalım ne kadar şereflisin ?


    *Ben Dekont tasımam yırttım gitti. Ama Hakkım Sana Haram Olsun ******** Herif.

    * ticarisohbet ' Nick'li arkadasın teklifinede onay vermemissin zaten senin kurnaz oldugun belli bisey !
  • 26-06-2010, 12:39:25
    #21
    Ticarisohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bende kalan ürünü hemenal ile sattın sen ne kadar düzgünsün dostum. Adam sahtekar diyorsunda senin yaptıgın da pek farklı değildi. Unutmamalısın aynı konudasın çünkü.

    Sonra çıkıp burda milletin huzunu alt üst ediyorsunuz vah dolandırdım ah dolandırıldım..

    O adam düzgün olsa zaten bende kalan fakat vermediğin bir ürüne hemenal teklifi yapmazdı.

    Sende düzgün işini adam gibi, hakkıyla yapan bir ticaretçi olsaydın derdinki; - Yok hocam ben bu arttırımı 1 tl den baslattım Ticarisohbet ten sonra 24 - 48 saat kimseden teklif gelmedi bu şartlarda onun helalliğini almadan sana satamam. Derdin

    Sonrada buraya çıkıp birbirinize sahtekar ******** diyorsunuz yazıklar olsun size ve insanlıgınızada

    arkadaşım ne desen haklısın fakat bu adam bana msn üzerinden dedi hemen al fiyatına ben alacağım diye bana söylediğinde teklifden 24 saat geçmemişti bende buna konuya belirt o halde dedim belirtmiştir diye acil işim vardı çıktım sonra geldim belirttiği tarih ve saate dikkat etmedim kusura bakma.
  • 26-06-2010, 14:36:45
    #22
    Edit: Bendne yana helal olsun, ikiniz arasında kim haksızsa Allah onun yüzünü bu alemde güldürmesin kim kimi dolandırdıysa..
  • 27-06-2010, 02:56:07
    #23
    Konunun akibeti nedir?
  • 29-06-2010, 00:12:47
    #24
    Üyeliği durduruldu
    cbbLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadas ***********'dır.
    Paramı Aldı 150 TL. EsChat vermedi . Moderatör arkadasların konuyu dikkate almasını rica ederim .

    Suç sende. Bu sitenin Fatih BAYANTEMUR'la ilgili olduğu, zaten şu yazıdan anlaşılıyor.

    Fatih BAYANTEMUR'un kim olduğuna da bu başlıktan bakabilirsin. Keşke araştırsaydın, almadan; dolandırılmazdın.

    Geçmiş olsun.
  • 18-07-2010, 03:29:27
    #25
    gfriend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suç sende. Bu sitenin Fatih BAYANTEMUR'la ilgili olduğu, zaten şu yazıdan anlaşılıyor.

    Fatih BAYANTEMUR'un kim olduğuna da bu başlıktan bakabilirsin. Keşke araştırsaydın, almadan; dolandırılmazdın.

    Geçmiş olsun.
    Yazdıklarından tek birşey anlamadım. Konumuz ile alakası bile yok ben siteyle ilgilenmediğim için kendisi host açmış nsleri yönlendir ben ilgilenirim dedi Fatih BAYANTEMUR'un değilki bu site.. Bilip bilmeden yorum yazıyorsun.




    Ben diyorumki ödeme yaptığına dair dekont belirtsin. Yırttım diyor Kim *********** belli. Allahtan ben domain'i ödeme gelmeden bu şahsiyetin hesabına transfer etmemişim.
  • 24-07-2010, 21:58:00
    #26
    sorun çözülmüştür.