Ticarisohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kaldı ama arkadaş cvp vermeye bile gönüllü değil sanırım -trader vermiyorum ama hayrını görürmü bilemiyorum.


Bende kalan ürünü hemenal ile sattın sen ne kadar düzgünsün dostum. Adam sahtekar diyorsunda senin yaptıgın da pek farklı değildi. Unutmamalısın aynı konudasın çünkü.

Sonra çıkıp burda milletin huzunu alt üst ediyorsunuz vah dolandırdım ah dolandırıldım..

O adam düzgün olsa zaten bende kalan fakat vermediğin bir ürüne hemenal teklifi yapmazdı.

Sende düzgün işini adam gibi, hakkıyla yapan bir ticaretçi olsaydın derdinki; - Yok hocam ben bu arttırımı 1 tl den baslattım Ticarisohbet ten sonra 24 - 48 saat kimseden teklif gelmedi bu şartlarda onun helalliğini almadan sana satamam. Derdin

Sonrada buraya çıkıp birbirinize sahtekar ******** diyorsunuz yazıklar olsun size ve insanlıgınızada