• 29-05-2010, 01:02:00
    #10
    90 Lira
    Eschat sürümünüde belirtirmisiniz.
  • 29-05-2010, 20:30:23
    #11
    Ticarisohbet nickli arkadaşın 90 TL teklifi ile devam ediyoruz bunun üzerine çıkılmazsa arkadaşa vereceğim.
    Satış günceldir.
  • 29-05-2010, 20:54:26
    #12
    Eschat son sürümdür arkadaşlar.
  • 29-05-2010, 21:02:52
    #13
    25 tl
  • 29-05-2010, 21:55:06
    #14
    IncLudE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticarisohbet nickli arkadaşın 90 TL teklifi ile devam ediyoruz bunun üzerine çıkılmazsa arkadaşa vereceğim.
    Satış günceldir.
    Direct arkadaşımızın teklifi geçersizdir.

    Ticarisohbet arkadaşın 90 TL' teklifi ile satış devam ediyor.
  • 01-06-2010, 13:59:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Eğer satılmadıysa 150 TL hemen al fiyatına alabilirim.
  • 02-06-2010, 18:05:44
    #16
    Bende kaldı ama arkadaş cvp vermeye bile gönüllü değil sanırım -trader vermiyorum ama hayrını görürmü bilemiyorum.
  • 24-06-2010, 16:28:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    IncLudE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direct arkadaşımızın teklifi geçersizdir.

    Ticarisohbet arkadaşın 90 TL' teklifi ile satış devam ediyor.

    Arkadas ***********'dır.
    Paramı Aldı 150 TL. EsChat vermedi . Moderatör arkadasların konuyu dikkate almasını rica ederim .
  • 25-06-2010, 15:19:24
    #18
    burada boş boş konuşacağına ödeme yaptığın dekontu göster madem bu kadar şerefli adamsın ve madem ben seni dolandırdım göster dekontu moderetör arkadaşlar işlem yapsınlar. + itrader veriyorsun tamam eschatını kesin alacam sende itrader ver diyorsun sana güveniyorum hala ödemeyi yapacaksın bide bana msj çekiyorsun senin r10 dan ticaretini kapatacağım diye sen kimi tehdit ediyorsun arkadaşım önce kendi itraderine bak yok r10 moderatör arkadaşım varmışda şuymuşda buymuşda banane ?

    Dekontu göster moderatör arkadaşlara bakalım ne kadar şereflisin ?