burada boş boş konuşacağına ödeme yaptığın dekontu göster madem bu kadar şerefli adamsın ve madem ben seni dolandırdım göster dekontu moderetör arkadaşlar işlem yapsınlar. + itrader veriyorsun tamam eschatını kesin alacam sende itrader ver diyorsun sana güveniyorum hala ödemeyi yapacaksın bide bana msj çekiyorsun senin r10 dan ticaretini kapatacağım diye sen kimi tehdit ediyorsun arkadaşım önce kendi itraderine bak yok r10 moderatör arkadaşım varmışda şuymuşda buymuşda banane ?

Dekontu göster moderatör arkadaşlara bakalım ne kadar şereflisin ?