• 08-04-2010, 16:41:15
    #19
    17 lira ile devam ediyor
  • 08-04-2010, 16:46:23
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    18 tl
  • 08-04-2010, 19:10:29
    #21
    30 tl
  • 08-04-2010, 19:12:44
    #22
    31 tl kalırsa pm
  • 08-04-2010, 19:20:41
    #23
    31 tl ile devam ediyor.
  • 08-04-2010, 19:21:38
    #24
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 tl ile devam ediyor.
    kardeş bizim mesajı silmemiz sana yaradı valla
  • 09-04-2010, 13:19:00
    #25
    31 tl ile devam ediyor.
    Teklif gelmezse 19:12'de artırma biter.
  • 09-04-2010, 19:20:23
    #26
    domain bende kaldı.
  • 09-04-2010, 19:22:58
    #27
    Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain bende kaldı.
    Evet domain arkadaşta kaldı hayırlı olsun domain transfer işlemleri başlatıldı.
    Pazartesi günü ödeme bekleniyor.