• 06-11-2019, 15:05:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar, hesap satışı için çok uygun olduğuna inandığım domainimi satıyorum.

    Domain : acilhesap.com
    Firma : directnic.com
    Kayıt: 05.11.2019
    BitiÅŸ: 05.11.2020
    Fiyat: Teklif usulü satmayı düşünüyorum.

    İster Netflix, gmail, pinterest, instagram gibi satışlar
    İster sosyal medya aracılık için harika domain
  • 06-11-2019, 15:40:31
    #2
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Şaka gibi Dün konuma istinaden domaini önerip şimdi kendisi satması
  • 06-11-2019, 16:04:12
    #3
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi Dün konuma istinaden domaini önerip şimdi kendisi satması
    Önermek ben almayacağım anlamına gelmiyor domaini size söyledim almadınız hocam ben aldım. Durum bu kadar açık ve net. Teklifiniz varsa size uygun şekilde vereceğimi zaten söyledim.
  • 06-11-2019, 16:11:41
    #4
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önermek ben almayacağım anlamına gelmiyor domaini size söyledim almadınız hocam ben aldım. Durum bu kadar açık ve net. Teklifiniz varsa size uygun şekilde vereceğimi zaten söyledim.
    nE ? O ne demek öyle. Ben bir proje için alan adı önerisi istiyorum. Sen de bana bu alan adını öneriyorsun. Aradan yarım saat sonra bana sen almayınca ben aldım. Haftaya 200 300 e satarım diyorsun Madem domaini alacaksın neden öneriyorsun. Bana önerdiğin domaini yarım saat sonra alıp bana satmaya çalışıyorsun. Bunun etik olup olmadığını bir düşün. Forum karar versin istersen.
  • 06-11-2019, 16:19:32
    #5
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nE ? O ne demek öyle. Ben bir proje için alan adı önerisi istiyorum. Sen de bana bu alan adını öneriyorsun. Aradan yarım saat sonra bana sen almayınca ben aldım. Haftaya 200 300 e satarım diyorsun Madem domaini alacaksın neden öneriyorsun. Bana önerdiğin domaini yarım saat sonra alıp bana satmaya çalışıyorsun. Bunun etik olup olmadığını bir düşün. Forum karar versin istersen.
    Versin sorun değil. Ben sana belirtim almazsan alırım diye. Yarım saat değil 1.5 saat sonra aldım ben. Ayrıca konu da zaman koymamıştın.
  • 06-11-2019, 18:19:17
    #6
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Versin sorun değil. Ben sana belirtim almazsan alırım diye. Yarım saat değil 1.5 saat sonra aldım ben. Ayrıca konu da zaman koymamıştın.
    1. 5 saat sonra mı 😂 Ben " alma benden haber bekle" dedikten 40 dakika sonra bana Hocam ben aldım diye dönüş yaptın

    Konuya zaman eklemeyi unutmuştum sonradan ekledim. Fakat mantıken bir yarışma yapıyorum. Yarışma yarım saat sürmeyeceğine göre ?