• 13-03-2013, 16:32:51
    #10
    17 TL kalırsa lütfen pm atınız...
  • 13-03-2013, 20:53:01
    #11
    limitsizt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 TL kalırsa lütfen pm atınız...
    Eyvallah hocam.

    17 Lira ile devam ediyoruz.
  • 14-03-2013, 00:10:42
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 tl
  • 14-03-2013, 19:43:07
    #13
    psychedelic77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl


    eyvallah hocam.

    evet arkadaşlar ihale 20 TL ile devam ediyor.
  • 17-03-2013, 12:28:41
    #14
    psychedelic77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl
    hocam domain sizde kaldı ödeme bilgilerini gönderdim ama 15 marttan beri online olmadınız?