• 19-11-2024, 09:48:43
    #1
    4o değilde 4mini de sabit kalmasını istiyorum, ayarlara bakıyorum yok. Manuel her seferinde yazdıktan sonra tekrar mini de yazdırmak gerekiyor. Var mı çözümü
  • 19-11-2024, 09:52:26
    #2
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4o değilde 4mini de sabit kalmasını istiyorum, ayarlara bakıyorum yok. Manuel her seferinde yazdıktan sonra tekrar mini de yazdırmak gerekiyor. Var mı çözümü
    ChatGPT çok zor anladı ama ayarı yokmuş
    Hayır, ChatGPT'nin belirli bir sürümü (örneğin, GPT-4 veya GPT-4 Turbo gibi) sabitlenmiş olsa bile "mini" veya "full" gibi sürekli kullanım arasında bir ayar yapma seçeneği yoktur. OpenAI, hangi sürümün kullanılacağına sistem tarafından otomatik karar verir ve bu genelde performans ile maliyet dengesi gözetilerek yapılır.
    Ancak, GPT-4 Turbo daha optimize edilmiş ve hızlı bir versiyon olarak çalışabilir ve sistem bunu çoğunlukla varsayılan olarak kullanır. Kullanıcı tarafında model değiştirme veya sabit tutma seçeneği sağlanmamaktadır.
  • 19-11-2024, 10:10:57
    #3
    Hocam çok afedersiniz farkları var mı o modellerin
  • 19-11-2024, 10:19:11
    #4
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok afedersiniz farkları var mı o modellerin
    benim promtuma en uygun mini daha iyi çıkartıyor.
  • 19-11-2024, 18:05:23
    #5
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim promtuma en uygun mini daha iyi çıkartıyor.
    Hocam mesela pythonda bilgim olmadan basit işler için kullanıyorum hangisini önerirsiniz