• 29-01-2013, 17:45:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.Iphone ayarlardan güncelle yaptım ve telefon güncellemeye başladı bitirdi.Sonra ekran açılmadı.Şuan ekranda itunes yazıyor.Ücretli ücretsiz yardımlarınızı bekliyorum sabahtan beri telefonum kapalı
  • 04-02-2013, 17:51:23
    #2
    Sim kilidi var mıydı?
    İtunese bağlayıp bekleyin biraz.
  • 05-02-2013, 17:49:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.Iphone ayarlardan güncelle yaptım ve telefon güncellemeye başladı bitirdi.Sonra ekran açılmadı.Şuan ekranda itunes yazıyor.Ücretli ücretsiz yardımlarınızı bekliyorum sabahtan beri telefonum kapalı
    sistemi sıfırla kardeşim