• 17-10-2012, 03:22:05
    #10
    HTC Wildfire S var bende Geçen bir konuda da bahsettim. Aldığıma çok pişmanım. HTC Alma, ısınma sorunu, donma sorunu, işlemci sorunu, sense arayüz sorunu, Vs vs .. S3 Al bak keyfıne .
  • 17-10-2012, 03:43:09
    #11
    htc one x'i kullanıyorum hiç sorun yaşamadım fotoğraf kalitesi, hızı vs süper bende ikisi arasında kararsız kalmıştım ama htc nin kalitesinden şaşmadım aldım
  • 17-10-2012, 03:49:07
    #12
    s3 yada htc one x plus mi deseydin htc one x plus derdim. Ama bu sorunun cevabi s3
  • 17-10-2012, 04:06:03
    #13
    S3 vardı bende sattım pişman oldum şimdi tekrar aynı telefonu aldım şu güncel piyasada S3 ten başkası yalan Ama yakın LG OPTİMUS G geliyor şuanda abd de satış fiyatı 800 dolar s3 ten sonra tek alacağım telefon o olsa gerek buda tanıtım videosu
    http://www.youtube.com/watch?v=jBMjo...feature=relmfu
  • 17-10-2012, 04:24:42
    #14
    Kesinlikle s3, htc her ay yeni bir telefon çıkartıyor sen bu modeli sorarken htc one x+ın tanıtımını yaptı.
  • 17-10-2012, 04:45:18
    #15
    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S3 vardı bende sattım pişman oldum şimdi tekrar aynı telefonu aldım şu güncel piyasada S3 ten başkası yalan Ama yakın LG OPTİMUS G geliyor şuanda abd de satış fiyatı 800 dolar s3 ten sonra tek alacağım telefon o olsa gerek buda tanıtım videosu
    LG dünyanın ilk çift çekirdekli akıllı telefonunu yaptı (Optimus G2x), telefonun en son aldığı güncelleme Android 2.3;
    Kullanıcısı da az, geliştirici olarak ilgilenen de az, aldığınız gibi kalır, güncelleme beklersiniz yıllarca.
  • 17-10-2012, 21:15:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sanırım s3 daha basıyor tercihim benimde s3 den yana olacak artık
  • 17-10-2012, 21:18:40
    #17
    Sense arayüz güzel hoş ama s3 özellikleri one x biraz dövüyor. Büyük gelmezse note 2 bakın
  • 26-10-2012, 01:46:02
    #18
    Htc One X+