HTC Wildfire S var bende Geçen bir konuda da bahsettim. Aldığıma çok pişmanım. HTC Alma, ısınma sorunu, donma sorunu, işlemci sorunu, sense arayüz sorunu, Vs vs .. S3 Al bak keyfıne .