Yeni telefon alıcam ama karar vermedim özellik kamera ses vs. önemli degil yalnızca iş için görüşme yapabilmek için yani.. bu hoşuma gitti tavsiye edermisiniz kullananız var mı ?
Nokia 3110 classic
3110 önerirmisiniz?
8
●1.130
- 07-10-2007, 19:04:51nokia seri numaralarını tüketti mi ne :S
3110 vardı zaten
http://visionmobile.com/blog/wp-cont...ia_3110-1.jpeg - 07-10-2007, 20:04:56gerçekten ucuzmuş samsung ucuz telefon üretirmiydi yaibrahimd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2007, 20:09:46telefonu biraz araştırdım ucuz olmasının nedeni doğru düzgün özelliğinin olmaması ama kayan kapak hereşeye bedel
Samsung C300 Cep Telefonu - Telpa,BaÅarı,Apr Garantili | Telefonlar | Ereyon.com.tr Ekonomik Reyonlar! - 07-10-2007, 20:31:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adı pek duyulmadık bir modelTurkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2007, 22:02:16Üyeliği durdurulduSadece görüşmek için bir telefon arıyorsan hem fiyat hemde pil performansı acısından "Nokia 1110i" (80 ytl gibi bir rakama satılıyor) modelini tavsiye ederim.Hem cok daha hesaplı hemde şarj suresi oldukça iyi.Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

nokiadan şaşmayın.