• 07-10-2007, 18:59:10
    #1
    Yeni telefon alıcam ama karar vermedim özellik kamera ses vs. önemli degil yalnızca iş için görüşme yapabilmek için yani.. bu hoşuma gitti tavsiye edermisiniz kullananız var mı ?
    Nokia 3110 classic
  • 07-10-2007, 19:04:51
    #2
    nokia seri numaralarını tüketti mi ne :S

    3110 vardı zaten

    http://visionmobile.com/blog/wp-cont...ia_3110-1.jpeg
  • 07-10-2007, 19:51:14
    #3
    bu classic diye geçiyormuş öyle demişti telefoncu
  • 07-10-2007, 19:57:27
    #4
    özellikleri önemli değilse Samsung C 300 ü tavsiye ederim. 140-170 ytl arasında bişeydi yanlış hatırlamıyorsam. görünüm olarak çok daha güzel
  • 07-10-2007, 20:04:56
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    ibrahimd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikleri önemli değilse Samsung C 300 ü tavsiye ederim. 140-170 ytl arasında bişeydi yanlış hatırlamıyorsam. görünüm olarak çok daha güzel
    gerçekten ucuzmuş samsung ucuz telefon üretirmiydi ya
  • 07-10-2007, 20:07:41
    #6
    Samsung telefon değil bence kağıt gibi bişey nokiadan şaşmayın.
  • 07-10-2007, 20:09:46
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    telefonu biraz araştırdım ucuz olmasının nedeni doğru düzgün özelliğinin olmaması ama kayan kapak hereşeye bedel

    Samsung C300 Cep Telefonu - Telpa,Başarı,Apr Garantili | Telefonlar | Ereyon.com.tr Ekonomik Reyonlar!
  • 07-10-2007, 20:31:28
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni telefon alıcam ama karar vermedim özellik kamera ses vs. önemli degil yalnızca iş için görüşme yapabilmek için yani.. bu hoşuma gitti tavsiye edermisiniz kullananız var mı ?
    Nokia 3110 classic
    adı pek duyulmadık bir model
  • 07-10-2007, 22:02:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni telefon alıcam ama karar vermedim özellik kamera ses vs. önemli degil yalnızca iş için görüşme yapabilmek için yani.. bu hoşuma gitti tavsiye edermisiniz kullananız var mı ?
    Nokia 3110 classic
    Sadece görüşmek için bir telefon arıyorsan hem fiyat hemde pil performansı acısından "Nokia 1110i" (80 ytl gibi bir rakama satılıyor) modelini tavsiye ederim.Hem cok daha hesaplı hemde şarj suresi oldukça iyi.