• 04-11-2010, 20:54:08
    #1
    Merhabalar,

    arkadaşlar dokunmatik bir telefon almak istiyorum telefonlar hakkında pek bilgim yok. bu trident-wt3 , iphone ile görünüm olarak ve grafik olarak aynı ve özellik olarak baktığımda 200 300 tl arası neden böyle birşey var ? olumlu ve kötü yanları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.


    Trident

    Gördüğüm bilgiler;
    Alıntı
    Genel Özellikler
    Frekans : 850/900/1800/1900 MHz
    Çift SIM Kart (Dual SIM) Teknolojisi
    Boyut(mm) : 115.5 * 62.5 * 13
    Ağırlık(gr) : 95
    Pil : 3.7 V 1050 mAh Lityum Ion
    Java
    Bağlantılar
    Bluetooth(TM)
    USB ile bilgisayar bağlantısı
    GPRS
    WAP
    W-***
    Hafıza
    Dahili hafıza
    MicroSD ile arttırılabilir hafıza
    Ekran
    3.5" HVGA (380*420 piksel)
    Dokunmatik Ekran
    TV / Radyo
    Analog TV (TV'de kanal arama / ekleme / kaydetme)
    FM Radyo (Radyoda kanal arama / ekleme / kaydetme)
    Kamera / Fotoğraf
    Kamera (2 Megapiksel, 1600 * 1200 Pixel)
    Resim Görüntüleyici
    Video
    Video Kaydedici
    Video Oynatıcı
    Ses ve Müzik
    Müzik Çalar(MP3,MP4)
    Ses Kaydedici
    Polifonik ve Midi Melodiler
    Mesajlaşma
    SMS
    EMS
    MMS
    Uygulamalar
    E-Kitap Okuyucu
    Oyunlar
    Ajanda
    Kronometre
    Takvim/Hatırlatma
    Alarm
    Saat
    Dünya Saati
    Hesap Makinesi
    Dönüştürücü
    Facebook Mobile
    Opera Mini
    eBuddy
    Pusula
    Google
    Slayt Şov
    Çağrı Yönetimi
    Sesli / Titreşimli / Ses ve Titreşimli uyarı
    Arayan kişiye özel resim gösterme
    Her bir SIM'e özel uyarı türü belirleme
    Farklı profil seçenekleri (Genel, Toplantı, Dışarıda vb.)
    Kullanıcı grupları oluşturma
    Çağrı yönlendirme / durdurma / bekletme
    Aranan / gelen / yanıtlanmayan çağrı listesi
    Çağrı zamanı / çağrı ücreti
    Kutu İçeriği
    W-T3 cep telefonu
    Yedek Batarya
    Sarj Cihazı ve USB Kablo
    Kullanım Kılavuzu
    Garanti Belgesi
    Kulaklık
    Şeffaf Telefon Koruma Kılıfı




    iphone



    iphone zaten bir çoğumuz biliyor.


    durum böyle iken trident 250 tl iphone 1.5

    trident hoşuma gitti bana olumlu ve olumsuz yanlarını anlatırsanız memnun olurum tekrar..



    İyi Forumlar.
  • 04-11-2010, 20:56:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    keslinkle alma googledan şikayet ve pişmanlık yorumlarına bakabilirsin..

    o fiyata tavsiyem nokia c3
  • 04-11-2010, 21:50:20
    #3
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keslinkle alma googledan şikayet ve pişmanlık yorumlarına bakabilirsin..

    o fiyata tavsiyem nokia c3
    350 TL ye Nokia express music,1 yıl garantisi var.Tanıdığım, aslında onu almayı istiyorum ama görünüş grafik olarak bunlar daha çok hoşuma gidiyor ama bakalım duruma göre karar vericez inş.

    Not : Bu arada araştırdım hiç iyi yorumlar yok