merhaba arkadaşlar benim ceb faturam 100 150 TL den aşağı gelmiyor. bunun yarısı yurt dışı mesajlaşmayla gidiyor. Sürekli bilgisayar başında olan biriyim internetten ucuz iyi bir sms göndereceğim yer varmı?