• 09-10-2010, 23:19:10
    #1
    arkadaşlar son 1 ay içinde yurtdışından tr ye giriş yapmış pasaportunda cep telefonu hakkı bulunup bunu kullanmayan gönüllü arkadaşlardan fiyat bekliyorum çok acillll
  • 10-10-2010, 21:52:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı dert benim başımda var kardeş bugün kapattılar teli ya.:/
  • 10-10-2010, 22:12:16
    #3
    Çok umutlanmayın arkadaşlar satan olsa bil çok uçuk fiyatlar var. Telefonlarınızın imei değiştiren telefoncular ile görüşün.
  • 10-10-2010, 22:24:26
    #4
    ne yazikki telefoncular imei sinin değiştirilemeyecegini söyülüyor eger değiştirebilien arkadaş varsa lütfen iletişime geçsin
  • 10-10-2010, 22:59:10
    #5
    Arkadasım yanlış anlama aynı dert bende de var halledebilen varsa banada pm atsın lütfen.
  • 10-10-2010, 23:55:43
    #6
    tabiki hocam
  • 11-10-2010, 14:42:27
    #7
    Pasaport için ben 9 ay bekledim İnşallah tez zamanda bir pasaport bulursunuz.