• 22-09-2010, 22:56:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    cep telefonu alacagım bütcem maksimum 1000 TL

    Samsung serilerinde çok güzel telefonlar var önerdiginiz bir telefon varmı?

    En önemli istedigim ekranın geniş olması ve şarjın uzun gitmesi
  • 22-09-2010, 23:38:47
    #2
    HTC Wildifire öneririm süper hızlı bir telefon
  • 23-09-2010, 00:36:18
    #3
    şunu düşündüm ama http://www.hepsiburada.com/Liste/sam...egoryId=371946 1 chz işlemci var. htc lerin işlemci hızları çok düşük
  • 23-09-2010, 00:45:52
    #4
    Yanılıyorsun htc'cler 1000 mhz işlemci olur nokia'da 300 mhz
  • 23-09-2010, 00:58:27
    #5
    htc lerin ekranları gercek anlamda çok küçük biraz büyükleride çok pahallı.
    http://www.hepsiburada.com/Liste/sam...egoryId=371946
    bu ürün veya biraz önceki ürünü begendim arasında kafam karıştı. windowslu olanı var onuda düşünebilirim
  • 23-09-2010, 00:59:54
    #6
    Cep bilgisayarı düşünüyorsan htc öneririm
  • 23-09-2010, 01:01:29
    #7
    HTC Wildifireyi tek geçerim büyük ekran istiyorsan i7500'a bak
  • 23-09-2010, 02:03:46
    #8
    HTC. Polislerimizde bile bu var
  • 23-09-2010, 09:49:32
    #9
    varmı başka önerisi olan?