• 10-09-2010, 17:39:52
    #1
    Arkadaşlar şuanda bayram için yozgattayım samsung croby pro almayı düşünüyordum birde burada araştırim dedim hiçbir yerde yok. Vodafone sordum adam onların üretimi durdu dedi acaba öyle bir şey var mı?
  • 10-09-2010, 18:11:24
    #2
    yaramaz kardeş alma 5800 öneriyorum
  • 10-09-2010, 22:35:09
    #3
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaramaz kardeş alma 5800 öneriyorum

    öneri için saolda ben bunu alacam bu konu hakkında fikri olan varsa yazarsa sevinirim.
  • 11-09-2010, 00:27:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kamerası 3MegaPixel Bildiğime Göre ki Bu da 450-500 TL lik Telefon İçin Hiç İyi Değil. Bende Size Nokia X6 yı Öneriyorum. Tavsiye de Etmiyorum Açıkcası
  • 11-09-2010, 01:00:26
    #5
    arkadaşlar fikirler için tşk benim sorum hariç her şeye cevap verdiniz
  • 11-09-2010, 11:33:07
    #6
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar fikirler için tşk benim sorum hariç her şeye cevap verdiniz
    BENDE Bu telefondan alacam ondan bende arastırıyorum telefon harika SAMSUNG B5310 Corby pro.
    Videolarda Detaylı sekilde anlatmıs izlemeni tavsiye ederim..

    http://www.youtube.com/watch?v=ZEtRK...eature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=KaMB9...eature=related

    5800 la karsılastırırsak dokunmaıgı hicte iyi değilmiş 5800 ın cok mesaj yazanlar icin önermiyorum ..

    CORBY PRO EN IYISI BENCE .
  • 11-09-2010, 21:11:49
    #7
    BLoKe61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BENDE Bu telefondan alacam ondan bende arastırıyorum telefon harika SAMSUNG B5310 Corby pro.
    Videolarda Detaylı sekilde anlatmıs izlemeni tavsiye ederim..

    http://www.youtube.com/watch?v=ZEtRK...eature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=KaMB9...eature=related

    5800 la karsılastırırsak dokunmaıgı hicte iyi değilmiş 5800 ın cok mesaj yazanlar icin önermiyorum ..

    CORBY PRO EN IYISI BENCE .

    ben özelliklerini biliyorum sadece üretimi durmuşmu yoksa burdaki adamlar sallıyormu onu bilmiyorum
  • 12-09-2010, 11:00:10
    #8
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben özelliklerini biliyorum sadece üretimi durmuşmu yoksa burdaki adamlar sallıyormu onu bilmiyorum
    Üretimi Durmuş Olamaz Heralde Geçen Telefoncuda Sıfırlarını Gördüm..
    Hepsiburadada baktım Stoklara 15 inde gelecekti . .
  • 12-09-2010, 14:33:15
    #9
    BLoKe61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretimi Durmuş Olamaz Heralde Geçen Telefoncuda Sıfırlarını Gördüm..
    Hepsiburadada baktım Stoklara 15 inde gelecekti . .

    bende öyle düşünüyorum en son croby bu çıktı diye biliyorum