• 15-07-2010, 22:46:44
    #1
    merhabalar..
    bende nokia 5220 xpresmusic var..bazı arkadaşlar bu tip telefonlarda yazılım hatası olduğundan kapanacağını söylüyorlardı..acaba doğrumu ?
  • 15-07-2010, 23:40:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardes sen yanlıs anlamıs olabılırsın üretimi duracak demiştir arkadsın sana
  • 16-07-2010, 17:16:13
    #3
    Telefon kapanmaz, *#0000# den telefon sürümünüzü kontrol edin,internetten de en son yazılım sürümünü kontrol edin.Yenisi varsa yükleyin,zamanla hataları kapatıyorlar.