• 02-07-2010, 19:54:32
    #1
    Geçen hafta aldığım orginal garantili 5230 marka telefonumun şarjı 1 gün bile gitmiyor konuşma dışında başka bir işlem yapmadığım halde.5230 kullanan veyahut bu konuda bilgileri olanlar yazarsa çok sevinirim..
  • 02-07-2010, 21:14:41
    #2
    5230 Xm den Bahsediyosn sanırım kardeşim . bendede 5800 var bunların şarj omru ortalama 1 . 1,5 gun arası degişiyo fazlasını beklememek lazım pil konusunda çok zayıflar bu tarz telefonlar. ekran ışıgını kısarak pil ömrünü bı kaç saat daha uzatabilirsin yinede.
  • 04-07-2010, 09:11:40
    #3
    5230 bu konuda biraz zayıf bir cihaz ne yazık ki. Arkaplanda çalışan çok fazla uygulama bırakmayın, şebeke ayarlarından kullanmıyorsanız HSPA şebekelerini kapatın, ekran parlaklığını optimum orana getirin. GPS'i kullanmadığınız zamanlarda açık tutmayın vs...