• 05-06-2010, 21:24:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Bundan tam bir ay önce 5800 almıştım harika bir şekilde kullanıyorum.
    Bu telefon için donanım / yazılım aklınıza gelebilecek bütün önerilirilerinizi bekliyorum.
  • 05-06-2010, 21:30:08
    #2
    Nimbuzz ama msn bazen açılmıyor hata veriyor skyfire video izlemek için iyiymiş ben kullanmadım
  • 05-06-2010, 21:39:51
    #3
    PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nimbuzz ama msn bazen açılmıyor hata veriyor skyfire video izlemek için iyiymiş ben kullanmadım
    Uygulama olarak değilde daha çok telefonun kendi ayarlarını.
  • 05-06-2010, 21:43:40
    #4
    WebALP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama olarak değilde daha çok telefonun kendi ayarlarını.
    Nasıl yani?
  • 05-06-2010, 21:51:24
    #5
    anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani?
    Ya şunun için telefondan şunu yapın gibisinden.
    Birde ben bunun kilit kodunu unuttum Ne yapıcağım.
  • 14-06-2010, 23:27:47
    #6
    hardformat at kilit kodunu sıfırlarsın mesela v50 sürümündesindir umarım deyilsen geç sonra GPS i ücretsiz kullanmanın ayarları var nette basit birkaç işlemle GPS ücretsiz oluyor bunun dışında kablosuz ag a gel seçenekler de ayarlardan Wlan varlıpını göster e asla yap sarj süreni uzatırsın
  • 14-06-2010, 23:35:37
    #7
    Hocam telefondan memnunmusunuz, mesaj yazımında filan çok yavaşlama oluyormu acaba?
    Almayı düşünüyorumda
  • 14-06-2010, 23:46:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    En büyük temennim bu telefona sahipken sakın iphone 3gs falan kullanma. Direk çöpe atası geliyor insanın.