• 26-05-2010, 14:34:18
    #1
    ipod touch kullanıyorum kardeşim şifreyi karıştırmış birsürü denedim en sonunda ipod kitlendi bu durumda ne yapabilirim? fikri olan varmı
  • 26-05-2010, 14:36:23
    #2
    aleti bilgisayara bağlayıp sıfırlıyabilirsin bildiğim kadarıyla
  • 26-05-2010, 14:48:41
    #3
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aleti bilgisayara bağlayıp sıfırlıyabilirsin bildiğim kadarıyla
    şuan kullandığım bilgisayara daha önce tanıtılmadığı için şifreli diye kabul etmiyor
  • 26-05-2010, 14:53:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    En son çare servise götür.
  • 27-05-2010, 23:47:25
    #5
    bu konuda bilgisi olan yokmu?