• 19-01-2010, 14:33:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Varmı Htc Hd2 kullanan arkadaşlar?
    Dün sipariş verdim. Yarın inş elimde olacak. aylardır beklediğim telefondu.

    artıları eksileri programlar vs ne varsa paylaşalım
  • 19-01-2010, 14:47:32
    #2
    HTC TYNII kullanıyorum telefonum 10 numara olduğuna göre senin aldığın telefonda ya 10 numaradır yada 11 numara. Hayırlı olsun dostum
  • 19-01-2010, 18:35:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benim htc tyn2 vardı. onu satıp bunu aldım. Htc kalitesi tartışılmaz