Samsung e250 hakkında bakarmısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Samsung e250 hakkında bakarmısınız?
7
●
1.770
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Samsung e250 hakkında bakarmısınız?
17-12-2009, 13:11:32
#1
bycapslock
Arkadaşlar
bu
linkteki E250 telefonu sipariş vermiştim, az önce elime ulaştı..
Menüsü farklı :S bildiğimiz Samsung menüsü gibi değil?
Bilgisi olan var mı?
17-12-2009, 14:46:02
#2
haykirish
Bende iLk defa görüyorum
Peki arkadaşım sana bi sakıncası var mı?
17-12-2009, 14:55:43
#3
DarKSteaL
O kadar e250 gördüm ama boyle menu gormedım
en azından dıgerlerınden bı farkın olur :P
17-12-2009, 14:58:47
#4
bycapslock
arkadaşlar şimdi telefoncuya sordum, bu e251 miş yani bir üst model, o yüzden menü böyleymiş
17-12-2009, 15:16:11
#5
haykirish
E251 mi
O ne zaman çıkmış
17-12-2009, 15:18:14
#6
bycapslock
haykirish adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E251 mi
O ne zaman çıkmış
varmış demekki..
http://www.samsungmobile.com.tr/cep-...u/samsung-e251
18-12-2009, 16:50:58
#7
pist10
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
guzel menu acaba aynı menu normal e250 uygulanırmı
18-12-2009, 17:29:19
#8
bycapslock
pist10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
guzel menu acaba aynı menu normal e250 uygulanırmı
Valla ben diğerini seviyordum: Süpriz oldu bu menü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler