• 17-12-2009, 13:11:32
    #1
    Arkadaşlar bu linkteki E250 telefonu sipariş vermiştim, az önce elime ulaştı..
    Menüsü farklı :S bildiğimiz Samsung menüsü gibi değil?
    Bilgisi olan var mı?

  • 17-12-2009, 14:46:02
    #2
    Bende iLk defa görüyorum Peki arkadaşım sana bi sakıncası var mı?
  • 17-12-2009, 14:55:43
    #3
    O kadar e250 gördüm ama boyle menu gormedım en azından dıgerlerınden bı farkın olur :P
  • 17-12-2009, 14:58:47
    #4
    arkadaşlar şimdi telefoncuya sordum, bu e251 miş yani bir üst model, o yüzden menü böyleymiş
  • 17-12-2009, 15:16:11
    #5
    E251 mi O ne zaman çıkmış
  • 17-12-2009, 15:18:14
    #6
    haykirish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E251 mi O ne zaman çıkmış
    varmış demekki..

    http://www.samsungmobile.com.tr/cep-...u/samsung-e251
  • 18-12-2009, 16:50:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    guzel menu acaba aynı menu normal e250 uygulanırmı
  • 18-12-2009, 17:29:19
    #8
    pist10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel menu acaba aynı menu normal e250 uygulanırmı
    Valla ben diğerini seviyordum: Süpriz oldu bu menü