• 06-11-2009, 15:17:39
    #1
    S.A ,
    Normal N73 ü güncelleyerek ME yaptiklarini duydum , böyle birşey olurmu ? Normal N73 e ME versyonu atsak bi sorun olurmu ? Nokia'nin sitesinden güncelleyerek ?
  • 06-11-2009, 15:38:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://cepturkey.blogcu.com/n73-u-n7..._53295441.html

    mümkün
  • 06-11-2009, 16:09:08
    #3
    Dil türkce olur değilmi tekrar ?
    Sakata gelmezsek süper bişe
  • 06-11-2009, 17:16:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil türkce olur değilmi tekrar ?
    Sakata gelmezsek süper bişe
    onunda anlatımını yaptım merak etme
  • 06-11-2009, 17:50:10
    #5
    tamam hocam bekliyorum mümkünse videolu