• 23-07-2025, 21:23:47
    #1
    Merhaba,

    Annem android dışı kullanamıyor. Telefonu da bozuldu telefonlara bakarken redme pro gördüm yd fiyatı da cazip. İmei attırılmış kapanma durumları nasıl oluyor bu şekilde kullanan oldu mu
  • 23-07-2025, 21:24:35
    #2
    Şahsen ben almam IMEI parası var bi dünya para
  • 23-07-2025, 21:26:12
    #3
    S24 ultra kullanıyorum abime verip yurtdidi mi15 ultra alcam sorun olmuyor alabilirsiniz
  • 23-07-2025, 21:36:44
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben almam IMEI parası var bi dünya para
    1500tl atılıyor diye biliyorum imei ücreti telefon zaten piyasanın yarısı bedava hocam nesi bi dünya para
  • 23-07-2025, 21:43:56
    #5
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500tl atılıyor diye biliyorum imei ücreti telefon zaten piyasanın yarısı bedava hocam nesi bi dünya para
    40 kusur bin TL IMEI + telefona odeyeceğin para
  • 23-07-2025, 22:01:02
    #6
    Kurumsal Üye
    Hocam Doğru bilgi şudur ;
    Xioami modellerinin hepsinde şuan kayıtlar aktif , istediğiniz modeli alabilirsiniz bütcenize göre .

    Diğer markalarda almak istediğiniz telefonu söylerseniz kayıt var yada yok söyleyebilirim ve öyle 45K gibi fiyatlar yok

    (Telefoncuyum)
  • 23-07-2025, 22:33:44
    #7
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 kusur bin TL IMEI + telefona odeyeceğin para

    1500 imei atıyorlar hocam androide
  • 23-07-2025, 22:45:19
    #8
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500 imei atıyorlar hocam androide
    Kim diyor 1500 diye bana kanıt göster belge göster
  • 23-07-2025, 22:46:12
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim diyor 1500 diye bana kanıt göster belge göster
    Telefoncular atıyor hocam git sor dışarıya