obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben almam IMEI parası var bi dünya para
1500tl atılıyor diye biliyorum imei ücreti telefon zaten piyasanın yarısı bedava hocam nesi bi dünya para