• 17-06-2025, 13:45:20
    #1
    Cihazı 2 yıl önce yurt dışından sıfır olarak aldım, aldığım gün pasaport kaydı yapılıp açıldı. Şu an Türkiye cihazı olarak sorunsuz şekilde kullanılıyor.
    Model: iPhone 14 Pro Max
    Depolama: 256 GB
    Renk: Derin Mor
    Hat: Çift hat (Fiziksel SIM)
    Pil Sağlığı: %85

    Piyasası ne kadar veya yakın zamanda böyle cihaz alan oldu mu .
  • 17-06-2025, 13:47:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçenlerde yurtdışı kayıtsız 21 bine aldım
  • 17-06-2025, 13:47:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sıfır kapalı kutu 256 GB 29.000 TL'ye geçen haftalar arkadaşa aldık.
  • 17-06-2025, 13:54:06
    #4
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır kapalı kutu 256 GB 29.000 TL'ye geçen haftalar arkadaşa aldık.
    Yurt dışı cihazı mıydı?
  • 17-06-2025, 13:55:32
    #5
    demirart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı cihazı mıydı?
    O fiyata yurt içi olma şansı var mı hocam : )
  • 17-06-2025, 13:57:07
    #6
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata yurt içi olma şansı var mı hocam : )
    Tabii yok, bir an ikinci el gibi algılamışım
  • 17-06-2025, 14:14:38
    #7
    50 bin civarı satarsınız hocam.
  • 17-06-2025, 14:37:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İlgilenen göz atabilir

    https://www.r10.net/ikinci-el/447293...0008378-a.html
  • 17-06-2025, 14:58:59
    #9
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Yurtdışı kayıtlı ve serbest sim 14 pro 40-45 civarı, pro max 45-50 civarı olacaktır.