• 11-06-2025, 20:29:07
    #10
    tam bidaki senenin başında satsam yine değerinden 3 aşşağa 5 yukarı satabilirmiyim
  • 12-06-2025, 07:35:27
    #11
    Kurumsal PLUS
    İmei süresinin tekrar 2+2 e düşeceğini düşünüyorum ben. Pandemi yüzünden 4+4 olmuştu. Eğer 2+2 düşerse yd kullanan herkesin elinde patlayacak cihazlar.
  • 12-06-2025, 12:17:39
    #12
    kayıtsız olacağı için elden çıkarmakta zor olur bence. 1 tane alıp 6-7 yıl kullanmak en iyisi
  • 12-06-2025, 13:35:38
    #13
    Kaç liraya nerden alacaksın?
  • 12-06-2025, 14:08:45
    #14
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç liraya nerden alacaksın?
    telefoncu arkadaşım var 41 bin dedi yd 16 pro 128 gb
  • 12-06-2025, 14:49:08
    #15
    em1rwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefoncu arkadaşım var 41 bin dedi yd 16 pro 128 gb
    İnternette 38 39 bandına var.