• 08-05-2025, 22:27:28
    #10
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😁😁😁 Hocam, siz şimdi sadece sim kart yuvasına kartı takın kullanın. 4 ay sonra şebeke çekmeyecek ve size uyarı gelecek (SMS olarak) , siz de o uyarıyı görünce hattı çıkarıp diğer sim yuvasına takın. 31 Aralığa kadar 4 ay daha kullanacaksınız. 31 Aralıkta 00.00 da telefon kapalı kalsın ve 00.30 gibi tekrar açın ve 4 ay daha kullanabilirsiniz. Bu defa Nisan ayında size tekrar SMS gelecek bbu defada hattı çıkarıp diğer sim'e takın ve 4 ay daha kullanın. 1.5 yıl sonra da farklı şeyler çıkar ve denersiniz.
    ben satıyorum bunu hocam ya bunla ugrasılmaz : ) varsa isteyen yazsın:d
  • 08-05-2025, 22:28:27
    #11
    💚 R10.NET 💚
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben satıyorum bunu hocam ya bunla ugrasılmaz : ) varsa isteyen yazsın:d
    😁😁 O da bir alternatif tabi.