• 07-05-2025, 14:32:12
    #1
    iPhone yd cihaza e sim yapmadan geçici uzatma kayıt yapan varmı???
  • 07-05-2025, 14:36:11
    #2
    Varsa konu sahibi izniyle takipteyim
  • 07-05-2025, 14:37:36
    #3
    E simi fiziksel yapan biri var
  • 07-05-2025, 14:39:01
    #4
    esimi fiziksel yapan var hocam
  • 07-05-2025, 14:39:14
    #5
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E simi fiziksel yapan biri var
    kim hocam o
  • 07-05-2025, 14:40:58
    #6
    Evet kim hocam
  • 07-05-2025, 14:42:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    e sim fiziksel yapan derken . 4+4 kullandın simleri . telefon da esim de var bi 4 ay daha kullanabiliyon mu total 12 ay
  • 07-05-2025, 14:44:03
    #8
    Facebookda uzun süredir tanıyorum 4 aylık e simi 4 aylık fiziksele çeviriyor süre uzatıyor demedim.
  • 07-05-2025, 14:44:14
    #9
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E simi fiziksel yapan biri var
    hocam, işlem hakkında detaylı bilgi verir misiniz?