• 06-03-2025, 17:07:25
    #1
    Arkadaşlar herkese selamlar,

    Yaklaşık 4 sene önce aldığım imei atılmış red mi note 10 pro telefonu, menüden fabrika ayarlarına sıfırlamak istedim. İşlemlerin en son aşamasında (reboot/wipe data vs vs ) menüsünde takıldı kaldı kapanmıyorda, 5 dk da bir reboot menüsünden işlemi tamamlamaya çalışıyor tekrar başa dönüyor.

    İnternetten baktım imei atılmış telefonlarda, sıfırlama işlemi telefon kapalı iken yapılması gerekiyormuş, ancak ben menüden yaptığım için böyle bir sıkıntı oldu sanırım.

    Konu hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum, başka bir yolu var mıdır, telefoncular yapar mı yoksa çöp mü oldu cihaz..
  • 06-03-2025, 17:12:03
    #2
    Cihazın güç düğmesine basılı tutun komple kapatın. Daha sonra güç düğmesi+ses yükseltme tuşuyla kurtarma ekranı gelmesi lazım. Oradan wipe data ve cache temizleyin açılması lazım. Yoksa yazılım atılacak.
  • 06-03-2025, 17:21:38
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın güç düğmesine basılı tutun komple kapatın. Daha sonra güç düğmesi+ses yükseltme tuşuyla kurtarma ekranı gelmesi lazım. Oradan wipe data ve cache temizleyin açılması lazım. Yoksa yazılım atılacak.
    Yok hocam kapanmıyor telefon, bir kaç kez daha deneyeceğim baktım olmuyor bir telefoncuya göstereceğim artık. Sağolun vakit ayırdığınız için.
  • 06-03-2025, 17:22:45
    #4
    Şarjı biter onun bitince işlemi yapın.
  • 06-03-2025, 17:25:04
    #5
    Efecanefe1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjı biter onun bitince işlemi yapın.
    İyi fikir hocam sağolun bir an aklıma gelmedi
  • 06-03-2025, 17:32:28
    #6
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam kapanmıyor telefon, bir kaç kez daha deneyeceğim baktım olmuyor bir telefoncuya göstereceğim artık. Sağolun vakit ayırdığınız için.
    En az 9-10 saniye basılı tuttunuz mu kapanması lazım aslında
  • 06-03-2025, 17:53:09
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 9-10 saniye basılı tuttunuz mu kapanması lazım aslında
    Yok hocam malesef kapanmıyor, şarjın bitmesini bekleyip bir daha deneyeceğim, olmazsa bir telefoncuya gideriz artık
  • 17-03-2025, 21:20:11
    #8
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam malesef kapanmıyor, şarjın bitmesini bekleyip bir daha deneyeceğim, olmazsa bir telefoncuya gideriz artık
    Merhabalar biraz geç oldu ancak sorun devam ediyor ise yardımcı olabilirim.
  • 19-03-2025, 17:43:24
    #9
    istmhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar biraz geç oldu ancak sorun devam ediyor ise yardımcı olabilirim.
    Hallettik hocam, telefoncu bir arkadaş sağolsun ufak bir meblağ karşılığında çözdü olayı.