• 06-02-2025, 18:44:46
    #1
    Poco x7 pro almayı düşünüyorum da kullanan memnunmu batarya işlemci vb

    yazabilirse çok sevinirim
  • 06-02-2025, 18:51:30
    #2
    takip
  • 06-02-2025, 19:42:15
    #3
    R10 Sigortacısı
    Hocam çok zorlayan oyunlar oynamıyorsanız honor magic 7 Lite ı öneririm. Çok memnunum. Bende ikisi arasında kalmıştım ancak son kararım honor oldu.
  • 06-02-2025, 20:30:08
    #4
    Platin üye
    Gayet temiz çalışan bir telefon oyun oynatır fakat uzun süreli değil. Iron Man edition aldık abime. Trendyol hepsiburada gibi yerlerde satılıyor. Her ikisinde de farklı hediyelerle geliyor. Bizimkinin yanında 120 w şarj aleti geldi. Fakat 120 w da değil de 90 w da mı ne şarj oluyor. Onun dışında sorunu olmayan bir telefon
  • 06-02-2025, 20:32:04
    #5
    Bende merak ediyorum henüz kimse almamış görünen
  • 06-02-2025, 21:30:38
    #6
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende merak ediyorum henüz kimse almamış görünen
    aynı şekilde webte hiçbir yerde yok nerdeyse