• 11-08-2009, 21:12:52
    #1
    1-2 güne kadar telefon almayı düşünüyorum. 2.el temiz bir cihaz olmalı. N95 almayı düşünüyorum ama kesin karar veremedim.

    Sizce nasıl? Almalımıyım? veya yerine tavsiye edebileceğiniz bir telefon var mı?

    Tabi fiyatları o civarda olmalı.


    Fikir verirseniz sevinirim.
  • 18-08-2009, 18:54:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle uzak dur. Hele ikinci elinden. Cok kullanıslı deyil. zaman zaman tamda ihtiyacın oldunmu kitleniyor. Onun yerine iphone son modellerinden birini al.
  • 18-08-2009, 19:22:05
    #3
    nasıl yani kilitleniyor. ben baktım sorunsuz bir telefona benziyor ve çok kişi kullanıyor.
  • 18-08-2009, 19:41:18
    #4
    Önermem. Tek parça telefon iyidir.
  • 18-08-2009, 19:43:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kullanmasını bile kral telefondur aldırma yorumlara

    DoktorTR haklı diyebilirim , kızak sorunlu olursa cogunda ama hallediliyor yani ben kendiminkini halletmiştim ama uğraşamam dersen karar senindir
  • 21-08-2009, 20:08:55
    #6
    valla ne al ne alma ama acıkcası nokianın bu 2eline 500 - 600 verecegine cep bilgisayarı al derim ...

    Ne al dersen de sunları derim:
    Hp ipaq 614 c wm tabanlı ve tas gibidir
    Htc markasının nerdeyse tum modellerinin ikinci elleri tas gibidir
    Son olarak ikinci nesil ikinci el iphone alırsın o fiyata yada 100 daha basıp 3 g de alabilrisn

    Yani kısacası N95 almaaaaaaaaaaa
  • 28-08-2009, 07:08:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence n82 yada n70 al kardeş n95 özelliklerde daha kalite telefonlar.
  • 28-08-2009, 07:10:45
    #8
    n95 yerine iphone ha :/
    iphone 3g destekliyor 2. kamerası yok ayna kullanmanız lazım :/
    n95e gelince
    benim alamanyadan kuzen aldıydı geçen sene
    bu sene hem samsung omnia 8910hd hemde n95 vardı yanından ayırmamış
    kızak sorununu falan herşeyini hallettirmişti
    halen kullanmakta...
    not : zenginlermi bilmiyorum ama orda telefon çok rahat alınıyorrr
  • 28-08-2009, 07:41:36
    #9
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    3G için alıyorsan hem ucuz hemde kaliteli G502