• 13-08-2009, 17:28:03
    #19
    turkcellin tekelinden çıksın alıcam ben 3 ay sonra
  • 13-08-2009, 17:33:33
    #20
    Telefona göre fiyatı uygun bence , dahada düşer ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyorum bir adet.

    Teşekkürler.
  • 16-08-2009, 12:12:45
    #21
    Bunu alıcağınıza Sony ericsson satio alın 12.1 mp Kamera
  • 16-08-2009, 15:02:19
    #22
    1 sene sonra fiyatlar yarı yarıya iner...
  • 17-08-2009, 01:05:05
    #23
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu alıcağınıza Sony ericsson satio alın 12.1 mp Kamera
    Nokia kullanım bakımndan se bin kat iyi
  • 17-08-2009, 01:05:52
    #24
    3 ay boyunca sadece turkcellmi satacak bu n97yi ?
  • 17-08-2009, 01:13:11
    #25
    evet ilk 3 ay turkcell satacakmış
  • 17-08-2009, 01:22:04
    #26
    bir netbook bir telefon alırım daha iyi
  • 17-08-2009, 01:25:12
    #27
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ilk 3 ay turkcell satacakmış
    3 ay beklicem ozaman