
Yurt dışından bana telefon geldi samsung gt-s5600 fransada orange firmasından sim kart anlaşmalı alınca telefon vermişler. kart orda kullanılacak telefon burda benim olacak bunun için pasaportla telefon gelir gelmez gidip turkcell e imei kayıdını yaptırdık dediler ki 1 haftada açılır daha tık yok 10. gün aradım turkcelli telefona kartıgımı taktıgım günden beri şu uyarı çıkyıor ekranda " SIM'e erişilemiyor. Lütfen hizmet sağlayıcısıyla iletişim kurun " anlamadılar telekomunikasyon kurumunu arattılar onlarda salladı samsung firmasını aradım onlarda salladı herkes salladı yani

acaba bunun sim kilidi mi var onu mu kırdırmak lazım yoksa bu uyarı daha imei kaydı yapılmadı mı demek oluyor ? bu hatanın anlamını bilen varsa yazsın lütfen
SIM'e erişilemiyor. Lütfen hizmet sağlayıcısıyla iletişim kurun