• 16-06-2024, 21:13:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2019 yılından beri redmi note 8 kullanmaktayım. Artık yorulmaya başladım bende telefonda Biraz baktığımda honor 90 adında bir model gördüm. Kullanan var mı ? öndeirniz nedir
  • 16-06-2024, 21:17:07
    #2
    Honor 70 kullanıyorum telefon efsane, iphone ve hava atma takıntısı olan kesinlikle iphone son model alsın onun dışında honor 90 kullanım olarak iphone den de iyi olacaktır..
  • 16-06-2024, 21:22:32
    #3
    Linkden sayfanın altındaki yorumları okumanızı tavsiye ederimm
    https://www.epey.com/akilli-telefonlar/honor-90.html
  • 16-06-2024, 22:23:21
    #4
    iphone 13 aldık.bundan önce android tel vardı.iphone kullanımına alışamadım hali hazırda karıştıra karıştıra öğrenicez bilmiyorsan çaktırma icabı