• 24-07-2024, 18:12:22
    #10
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son kapalı kaldıgında 2-3 yıl açılmadı. Bu da öyle olacaktır.
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya buna güvenerek bende s23 almıştım birkaç ay önce, bilgi var mı peki açılıp açılmayacağı konusunda
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kayıtları nasıl kapalı hocam anlamadım
    SeydiErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı s24 ultra aldım.
    Server kayıtları kapalı uzun sürede açılacak gibi gözükmüyor.
    Telefonu sürekli aktif kullanabilmek için başka çözüm yolları var mıdır?
    Aktif ama fiyatları yüksek malûm son zamanlarda bi kapandı tekrar açıldı farklı sistem kurdular o yüzden zamanla yine düşer ama uzun zaman alır.
    Yeni telefon alanlar kayıtsız 2025 Eylül ayına kadar devam , daha sonra uzaktan kayıt yine olur ama şimdiden yapalım diyenler için aktif sorun yok
    S23 ultra 180$
    S24 ultra 370 $
  • 24-07-2024, 18:38:17
    #11
    HuseyinGunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif ama fiyatları yüksek malûm son zamanlarda bi kapandı tekrar açıldı farklı sistem kurdular o yüzden zamanla yine düşer ama uzun zaman alır.
    Yeni telefon alanlar kayıtsız 2025 Eylül ayına kadar devam , daha sonra uzaktan kayıt yine olur ama şimdiden yapalım diyenler için aktif sorun yok
    S23 ultra 180$
    S24 ultra 370 $
    Hocam diyelim server kayıt yaptırdım sonra server kayıt sistemi kapandı, benim de kaydım gidiyor mu
  • 25-07-2024, 17:22:44
    #12
    HuseyinGunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif ama fiyatları yüksek malûm son zamanlarda bi kapandı tekrar açıldı farklı sistem kurdular o yüzden zamanla yine düşer ama uzun zaman alır.
    Yeni telefon alanlar kayıtsız 2025 Eylül ayına kadar devam , daha sonra uzaktan kayıt yine olur ama şimdiden yapalım diyenler için aktif sorun yok
    S23 ultra 180$
    S24 ultra 370 $
    S24u için fiyat yüksek. Beklesek mi? Ucuzlar mı? Tekrar kapanır mı? Seneye ağustosa kadar kullanabilirim.
  • 26-07-2024, 00:45:56
    #13
    msayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S24u için fiyat yüksek. Beklesek mi? Ucuzlar mı? Tekrar kapanır mı? Seneye ağustosa kadar kullanabilirim.
    Her ihtimal var.
    Kapanabilir
    Tekrar açılabilir
    Fiyat düşebilir. Beklenti bu yönde
    Telefon yeni alındıysa yada alınacaksa en kötü ihtimalle 2025 9. Aya kadar kullanılır.
  • 26-07-2024, 00:47:15
    #14
    Bu arada bir kaç yerde s23 ultra nın S24 ultra dan iyi olduğunu yazanlar olmuş. Bu konuyu inceleyip öyle karar verseniz daha doğru olabilir.
  • 08-08-2024, 14:09:32
    #15
    s24 ultra çift fiziki + eSim mi bulunuyor? 3 sim kart bulunuyor ise her yıl kayıt yenilendiği için kayıt yaptırmadan sürekli kullanamaz mıyız?
  • 23-08-2024, 12:55:12
    #16
    dinlemiyorsunki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s24 ultra çift fiziki + eSim mi bulunuyor? 3 sim kart bulunuyor ise her yıl kayıt yenilendiği için kayıt yaptırmadan sürekli kullanamaz mıyız?
    S24 ultra kullanıyorum bugün imei kapandı diğer sime taktım şebeke gelmiyor telefon görüyor ama ayarlardan baktığımda sim2yi şebeke almıyor telefon. Başka bir simde taktım sim1e aynı anda taktım hatları görüyor diger başka simi fakat benim sime yine şebeke gelmiyor çok garip telefon benim simi hafızasına kaydediyor sanırım.
  • 27-10-2024, 08:35:04
    #17
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya buna güvenerek bende s23 almıştım birkaç ay önce, bilgi var mı peki açılıp açılmayacağı konusunda
    s23 açık hocam
  • 27-10-2024, 08:36:00
    #18
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s23 açık hocam
    Evet açılmış hocsm, yaptırdınız mı siz kaça yapıyorlar şuan