HuseyinGunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif ama fiyatları yüksek malûm son zamanlarda bi kapandı tekrar açıldı farklı sistem kurdular o yüzden zamanla yine düşer ama uzun zaman alır.
Yeni telefon alanlar kayıtsız 2025 Eylül ayına kadar devam , daha sonra uzaktan kayıt yine olur ama şimdiden yapalım diyenler için aktif sorun yok
S23 ultra 180$
S24 ultra 370 $
S24u için fiyat yüksek. Beklesek mi? Ucuzlar mı? Tekrar kapanır mı? Seneye ağustosa kadar kullanabilirim.