• 22-02-2024, 16:25:43
    #10
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    swap cihaz nedir hocam?
    toplama cihaz kasa yan sanayi en basit örneğini vereyim
  • 22-02-2024, 16:25:51
    #11
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    swap cihaz nedir hocam?
    Değişim cihazı, yenilenmiş cihaz yada toplama cihaz
  • 22-02-2024, 16:34:27
    #12
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin dediğin oranda türkiyede ki faliyet gösteren şirketler kazanmıyor % olarak senin bahsettiğin %100 ü geçiyor farkında mısın bilmiyorum bmw şirket olarak %10-%15 kazanıyor senin dediğin kadar kolay olsaydı...
    öyle bir gücün varsa Ben sana nakit 10Milyon TL hazırlıyım getirinin %50 si senin (:
    BİST vs öyle senin dediğin gibi kolay şeyler değil 5 yıl kazanırsın 1 günde bitersin senin dediğin şeyin matematiksel olarak bilmiyorum ama imkanı yok olsa millet üretim yapmaz.
    Hocam BİSTte her yıl kaç kişi zengin oluyor araştırın

    Ben hemen olur demiyorum

    1 ayda olmaz 2 ayda olur ama olur yani

    Bir kağıt seçip al sat hedefleri belirlersiniz o Aralık’ta al sat yaparsınız ya da direk sepet yaparsınız birkaç hisse ile

    Kolay değil ama işi bilen kazanır çok rahat o parayı, BİST oynanmaz yatırım yapılır doğru yatırım ile parayı büyütebilirsin..

    Borsanın güzel yanı batamazsın, yani en fazla %20 kazanır %20 kaybedersin tek seferde. Kaldı ki bilinçli bir yatırımcıysan zarar bile etmezsin

    Benim hali hazırda portföyüm var min. kazandıran %30 kazandırmış 1 ayda.. Ben al sat yapmıyorum bile sadece yatırım olsun, temettü geliri olsun vs. uzun vadeli tutuyorum

    30K TL ile %1 kazansan 300 TL, -%2.5 den aldın -%1.5'e yükseldi ki gün içerisinde yukarı yönlü hareket eder hisse yani negatif bir durum söz konusu değil ise

    Matematiği bilmediğiniz için zaten benimle farklı düşünüyorsunuz
  • 22-02-2024, 17:11:37
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam BİSTte her yıl kaç kişi zengin oluyor araştırın

    Ben hemen olur demiyorum

    1 ayda olmaz 2 ayda olur ama olur yani

    Bir kağıt seçip al sat hedefleri belirlersiniz o Aralık’ta al sat yaparsınız ya da direk sepet yaparsınız birkaç hisse ile

    Kolay değil ama işi bilen kazanır çok rahat o parayı, BİST oynanmaz yatırım yapılır doğru yatırım ile parayı büyütebilirsin..

    Borsanın güzel yanı batamazsın, yani en fazla %20 kazanır %20 kaybedersin tek seferde. Kaldı ki bilinçli bir yatırımcıysan zarar bile etmezsin

    Benim hali hazırda portföyüm var min. kazandıran %30 kazandırmış 1 ayda.. Ben al sat yapmıyorum bile sadece yatırım olsun, temettü geliri olsun vs. uzun vadeli tutuyorum

    30K TL ile %1 kazansan 300 TL, -%2.5 den aldın -%1.5'e yükseldi ki gün içerisinde yukarı yönlü hareket eder hisse yani negatif bir durum söz konusu değil ise

    Matematiği bilmediğiniz için zaten benimle farklı düşünüyorsunuz

    Bunu yüz yüze tartışmak lazım