Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam BİSTte her yıl kaç kişi zengin oluyor araştırın

Ben hemen olur demiyorum

1 ayda olmaz 2 ayda olur ama olur yani

Bir kağıt seçip al sat hedefleri belirlersiniz o Aralık’ta al sat yaparsınız ya da direk sepet yaparsınız birkaç hisse ile

Kolay değil ama işi bilen kazanır çok rahat o parayı, BİST oynanmaz yatırım yapılır doğru yatırım ile parayı büyütebilirsin..

Borsanın güzel yanı batamazsın, yani en fazla %20 kazanır %20 kaybedersin tek seferde. Kaldı ki bilinçli bir yatırımcıysan zarar bile etmezsin

Benim hali hazırda portföyüm var min. kazandıran %30 kazandırmış 1 ayda.. Ben al sat yapmıyorum bile sadece yatırım olsun, temettü geliri olsun vs. uzun vadeli tutuyorum

30K TL ile %1 kazansan 300 TL, -%2.5 den aldın -%1.5'e yükseldi ki gün içerisinde yukarı yönlü hareket eder hisse yani negatif bir durum söz konusu değil ise

Matematiği bilmediğiniz için zaten benimle farklı düşünüyorsunuz

Bunu yüz yüze tartışmak lazım