Hocam BİSTte her yıl kaç kişi zengin oluyor araştırın
Ben hemen olur demiyorum
1 ayda olmaz 2 ayda olur ama olur yani
Bir kağıt seçip al sat hedefleri belirlersiniz o Aralıkta al sat yaparsınız ya da direk sepet yaparsınız birkaç hisse ile
Kolay değil ama işi bilen kazanır çok rahat o parayı, BİST oynanmaz yatırım yapılır doğru yatırım ile parayı büyütebilirsin..
Borsanın güzel yanı batamazsın, yani en fazla %20 kazanır %20 kaybedersin tek seferde. Kaldı ki bilinçli bir yatırımcıysan zarar bile etmezsin
Benim hali hazırda portföyüm var min. kazandıran %30 kazandırmış 1 ayda.. Ben al sat yapmıyorum bile sadece yatırım olsun, temettü geliri olsun vs. uzun vadeli tutuyorum
30K TL ile %1 kazansan 300 TL, -%2.5 den aldın -%1.5'e yükseldi ki gün içerisinde yukarı yönlü hareket eder hisse yani negatif bir durum söz konusu değil ise
Matematiği bilmediğiniz için zaten benimle farklı düşünüyorsunuz