• 14-02-2024, 18:20:02
    #1
    Arkadaşlar yurt dışı iphone almayı düşünüyorum.Telefonu pasaporta kaydetmeden sim kartı değiştirerek ne kadar kullanabilirim? Yardımcı olabilir misiniz?
  • 14-02-2024, 18:21:24
    #2
    Sim kart değiştirme olayı yok her yuva için 4 ay kullanma süreniz var çift fiziki alıp 4+4 şeklinde kullanabilirsiniz
    Bu arada istediğiniz telefon modelini yazın bana size fiyat vereyim daha önce r10 da cihaz şatışlarım oldu
  • 14-02-2024, 18:58:31
    #3
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kart değiştirme olayı yok her yuva için 4 ay kullanma süreniz var çift fiziki alıp 4+4 şeklinde kullanabilirsiniz
    Bu arada istediğiniz telefon modelini yazın bana size fiyat vereyim daha önce r10 da cihaz şatışlarım oldu
    13 PRO MAX
    15 PRO MAX
    12 PRO MAX
    11 PRO MAX

    Fiyat bilgisi PM pls
  • 14-02-2024, 19:01:08
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 PRO MAX
    15 PRO MAX
    12 PRO MAX
    11 PRO MAX

    Fiyat bilgisi PM pls
    Merhaba hocam 11 12 ve 13 ler sifir olarak piyasada yok değişimli cihazlar sıfır niyetine satılıyor bilginiz olsun
    Elimde sıfır kapalı kutu 14 pro max 33 bin 15 pro max 39 bin tl