• 16-12-2023, 22:47:05
    #1
    md_
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar 2. sim yerini göremedim ben nasıl çift sim kullanılıyor bu telefon acaba
  • 16-12-2023, 22:49:15
    #2
    esim olarak
  • 16-12-2023, 22:49:28
    #3
    Reis çift sim kullanamazsın tek seferde 1 sim tek alıyor çünkü iki sim yeride aynı yerde
  • 16-12-2023, 22:49:33
    #4
    Merhaba, cihaz çift fiziksel sim ise sim yuvasının üstünde ve altında olmak üzere 2 adet yuva oluyor. Yuvanın altına baktığınızda sim kart konulabilecek alan varsa cihaz çift simlidir, eğer yoksa 2. sim elektronik simdir.
  • 16-12-2023, 22:54:53
    #5
    MEDYA MARKETİM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, cihaz çift fiziksel sim ise sim yuvasının üstünde ve altında olmak üzere 2 adet yuva oluyor. Yuvanın altına baktığınızda sim kart konulabilecek alan varsa cihaz çift simlidir, eğer yoksa 2. sim elektronik simdir.
    İphonede fiziksel 2.nci bir sim oluyormu? İlk defa duyuyorum.
    2.nci esim olarak biliyorum normalde
  • 16-12-2023, 22:58:06
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphonede fiziksel 2.nci bir sim oluyormu? İlk defa duyuyorum.
    2.nci esim olarak biliyorum normalde
    Reis e sim olarak geçiyor zaten 2. Sim o zaten
  • 16-12-2023, 23:10:38
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphonede fiziksel 2.nci bir sim oluyormu? İlk defa duyuyorum.
    2.nci esim olarak biliyorum normalde
    Yurt dışı cihazlarda var evet xs üstü.
  • 16-12-2023, 23:11:31
    #8
    Furkancan49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis e sim olarak geçiyor zaten 2. Sim o zaten
    Fiziksel de var çift fiziksel yuva 2 hattı aynı anda kullanabiliyorsunuz e sim olmuyor bu şekilde olan cihazlarda.
  • 20-12-2023, 10:43:18
    #9
    MEDYA MARKETİM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, cihaz çift fiziksel sim ise sim yuvasının üstünde ve altında olmak üzere 2 adet yuva oluyor. Yuvanın altına baktığınızda sim kart konulabilecek alan varsa cihaz çift simlidir, eğer yoksa 2. sim elektronik simdir.
    Hocam fiziki çift simi olan cihaz almak daha mantıklı değil mi ? e sim ile uğraşmadan tak çıkar yaparak 8ay kullanabiliyoruz anladığım kadarıyla ( bu arada bu cihazlarda ekstra e sime de geçiliyor mu ? )