Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphonede fiziksel 2.nci bir sim oluyormu? İlk defa duyuyorum.
2.nci esim olarak biliyorum normalde
Yurt dışı cihazlarda var evet xs üstü.