• 10-10-2023, 10:07:35
    #1
    Hocalarım merhaba İphone 11 cihazım bugün kayıt süresi sonlandı maalesef. Bende araştırma yaparken bunu buldum. Bu nedir tam olarak böyle birşey varmı
  • 10-10-2023, 10:26:59
    #2
    Kayıtlı değil, geçici kayıt yapılmış. Önceden yapılıyordu şimdi yapılmıyor sanırım
  • 10-10-2023, 10:43:48
    #3
    E-sim kullanın hocam 4 ay idare edersiniz onunla