• 29-05-2009, 19:07:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Best buy'dan iPhone getirtmeyi düşünüyorum. Bir arkadaşımın teyzesi Amerkia'da
    Apple® - iPhone 3G with 16GB Memory (Refreshed) - White - RF 16GB WHITE
    Dışarıdan getirsem burda kullanabilirmiyim?
    Kırdırma işlemi mi lazım?
    Kırdırırsam garanti dışı mı kalır?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  • 29-05-2009, 20:55:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat Baya Uygun. TR'ye Getirince Kırdırman Gerekir. Elbetteki Garanti Dışı Kalır. Sonuçta Amerikada Onaylanan Belge Türkiye'de Uluslar Arası Garantide Olsa İşlemez. Çünkü IPhone'lar Bölgesel Olarak Üretilmekte.