• 14-09-2023, 02:37:43
    #1
    Merhaba


    Galaxy z fold 5 aldım. ancak beğenmedim. kaça satabilirim? Yani çok zarar etmeden iphone almaya karar verdim
  • 14-09-2023, 02:40:08
    #2
    hocam tavsiyemdir uzak durun samsungtan tecrübeliyim bu parayı buna verene kadar bence iphone serisinden bi telefona verebilirsiniz.
  • 14-09-2023, 02:41:01
    #3
    hocam çok pardon altta ki yazıyı okumamışım hocam çok zararına satarsınız telefoncuların vereceği max fiyat 30-35 civarı hatta bunu verirse direkt kabul edin.
  • 14-09-2023, 02:41:46
    #4
    SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok pardon altta ki yazıyı okumamışım hocam çok zararına satarsınız telefoncuların vereceği max fiyat 30-35 civarı hatta bunu verirse direkt kabul edin.
    Satmam ki o kadar düşükse. kullanırım napalım
  • 14-09-2023, 02:43:10
    #5
    ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmam ki o kadar düşükse. kullanırım napalım
    hocam bi tanıdığımda vardı telefoncuya sorduğunda 29 bin tl verdi o da vermedi telefonu mecbur kullanın bence
  • 14-09-2023, 02:44:23
    #6
    Telefondulara satmayı denerseniz büyük zarar edersiniz. Telefon çok spesifik olduğu için sahibinden letgo tarzı yerlerde ticareti hızlı değildir diye düşünüyorum ama istediğiniz fiyatlara ordan satabilirsiniz. Onun dışında telefonculara istediğiniz Iphone ile takas teklifiyle gidebilirsiniz. Ama şansınıza dediğim gibi ticareti hızlı olan bir telefon olmadığı için telefoncular takası da zor kabul edebilir.
  • 14-09-2023, 02:48:59
    #7
    Takas edin hocam belki olur
  • 14-09-2023, 02:55:42
    #8
    Fold 2 kullanıyorum çok memnunum.
    Alışıyorsun zamanla kullanmanı tavsiye ederim.
  • 14-09-2023, 10:06:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    benim kullandığım telefon 3-4 bin tl çok merak ediyorum bu 70 bin tl lik telefonlar benimkinden farklı ne yapıyor?