• 18-05-2009, 17:23:50
    #1
    Arkadaşlar d900i deki gibi herhangi bir numarayı engelliye bilen bir telefon varmı ?
  • 18-05-2009, 17:39:02
    #2
    Symbian destekli bir telefon kullanıyorsan bi' kaç öneride bulunabilirim konu hakkında. Yani illa da telefon bazında seçim yapmak gerekmiyor .
  • 18-05-2009, 17:45:01
    #3
    n73 kullanıyorum
  • 18-05-2009, 17:53:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    e250 de hem arama engelleme hemde mesaj engelleme var..
  • 18-05-2009, 18:03:11
    #5
    Peki bu işi operatörle görüşüp halledebiliyormuyuz? " x numarasından gelen çağrı ve smslerin hiçbirinin bana ulaşmasını istemiyorum" şeklinde
  • 18-05-2009, 18:12:55
    #6
    hmm e250 de eski yaw
  • 18-05-2009, 19:18:22
    #7
    Yahu bu iş için telefon mu değiştirilir . Ne biçim bilişimcisiniz .

    Şuradaki Google sonuçlarına göre uygun programı telinize atıp kurunuz, bu kadar basit.
  • 18-05-2009, 19:43:06
    #8
    bu programı denedimde kurmuyor telefon hata veriyor
  • 19-05-2009, 06:53:01
    #9
    N73'ün Symbian sürümü farklıydı galiba o yüzden telefon hata veriyordur. Telefonunuzun işletim sistemine uygun olan programlar kurmayı deneyin.