• 09-07-2023, 14:41:21
    #1
    merhabalar yurtdışı telefonum var imei kayıt yaptırdım fakat hat üstüme değil servis yok diyor şuan hattı üstüme alıp kullanabilir miyim?
  • 09-07-2023, 14:42:26
    #2
    Evet. Hattın devir teslim işleminden sonra kullanabilirsiniz.