• 21-09-2022, 16:53:26
    #1
    Merhaba yurt dışından almış olduğum bir telefonum var sizce geçici kayıt tekrar aktif olacak mı son durum nedir ne yapılabilir
  • 21-09-2022, 17:04:27
    #2
    H.burada Bozum İşlemleri
    Geçici kayıt geri açılmaz tahminimce çünkü pandemi döneminde getirilen bir hizmetti. 4 sim 4 e-sim olarak 8 ay kullanabiliyorsunuz kalan 4 aylık bir fire var ona çözüm şuan için yok