• 24-02-2009, 21:59:23
    #1
    arkadaşlar samsung e-250 telefonum var.
    eskiden video oynatabiliyordum şu an oynatmıyor.
    bilgisayardan sürekli format değiştirdim denedim telefon açmıyor.
    denediğim formatlar:
    mpeg mpg 3gp mp4
    telefondan video kaydediyorum mp4 olarak kaydediyor..kendi kayıtlarını açıyor.nasıl oluyor anlamadım
  • 24-02-2009, 22:06:10
    #2
    e-250 den iğrenip 3310 kullanan arkadaşlarım var çok ilginç bir tel.
  • 25-02-2009, 09:56:33
    #3
    3gp videoları atmalısın arkadaşım telefonun kendi çektiği video tipi mp4 ama sen bilgisardan mp4 attığın zaman oynatmıyor.
  • 25-02-2009, 11:04:27
    #4
    hocam 3gp de oynatmıyor
  • 26-02-2009, 04:28:44
    #5
    olayı çözdüm omer nickli arkadaşında yardımıyla.telefonu formatladım.meğer kartı çıkartmadan telefonu kapatmak gerekiyormuş.kapatmayınca karttaki bilgiler çıldırıyor.Ben kartı çıkartmıyorum böylece videoları açabiliyorum